تاجــــــــــــــــوج

منتدى يتكون من مجموع منتديات حوارات..ادب..ثقافات..عالم حواء....موسيقى
 
الرئيسيةالبوابةبحـثالتسجيلالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زاد القلوب



انثى
عدد الرسائل : 31
العمر : 23
المزاج : مشتاقه ليكم
تاريخ التسجيل : 12/02/2008

مُساهمةموضوع: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الثلاثاء فبراير 12, 2008 2:52 pm

سلام عليكم ورحمة الله وبركاته


خلونا نحطم الرقم القياسي في كل المنتديات



المهم اللعبة كالآتي
كل عضو يكتب رقم

والعضو اللي بعده يكتب الرقم اللي بعده

مثلا
أنا أكتب 1
اللي بعدي يكتب 2
واللي بعده 3
وهكذا

إلى ما شاء الله

بعض المنتديات وصلت إلى أكثر من 15300

يعني بالعربي كل ماتدخل نبي من رد برقم اذا ممكن

يالله وانا ابي ابدأ واقووووووووووووول

1

1

1

111111111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
تــــــــــــاجــوج
Admin


انثى
عدد الرسائل : 755
المزاج : جميل بكم
تاريخ التسجيل : 04/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الثلاثاء فبراير 12, 2008 7:06 pm


زاد
وحضور ..وهاج
وسلام معطر بالـ " حب الخالص " في الله ولله
وبرائحة المسك وروح الأخوة الصادقه
زاد القلوب
هــــــــلااا فيـــــــــــــــكِ
منــورة
موضوع جميل عزيزتي

ويلا

2
2
2

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://tajooj.kalamfikalam.com
زاد القلوب



انثى
عدد الرسائل : 31
العمر : 23
المزاج : مشتاقه ليكم
تاريخ التسجيل : 12/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الأربعاء فبراير 13, 2008 1:27 am

33333333333333333333333333333333
مشكوره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بشرى سليمان



ذكر
عدد الرسائل : 144
المزاج : صاحى
تاريخ التسجيل : 06/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الأربعاء فبراير 13, 2008 9:54 am

اهلا بيك يازاد
وتحيه عطرة
4
4
4
4
4
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
د. مجدي السيد



ذكر
عدد الرسائل : 48
تاريخ التسجيل : 07/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الأربعاء فبراير 13, 2008 2:00 pm

الف مرحب بالقادم ..

ونحن معاكم

5
5
5
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بشرى سليمان



ذكر
عدد الرسائل : 144
المزاج : صاحى
تاريخ التسجيل : 06/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الأربعاء فبراير 13, 2008 11:48 pm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زاد القلوب



انثى
عدد الرسائل : 31
العمر : 23
المزاج : مشتاقه ليكم
تاريخ التسجيل : 12/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الخميس فبراير 14, 2008 7:10 am

7777777777777777777777777777777777777777777777777777777
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بشرى سليمان



ذكر
عدد الرسائل : 144
المزاج : صاحى
تاريخ التسجيل : 06/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الخميس فبراير 14, 2008 9:55 am



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
تــــــــــــاجــوج
Admin


انثى
عدد الرسائل : 755
المزاج : جميل بكم
تاريخ التسجيل : 04/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الخميس فبراير 14, 2008 11:43 am

وانا ..كمان santa

9

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://tajooj.kalamfikalam.com
زاد القلوب



انثى
عدد الرسائل : 31
العمر : 23
المزاج : مشتاقه ليكم
تاريخ التسجيل : 12/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الخميس فبراير 14, 2008 12:06 pm

Sleep 101010101010:sleep:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
تــــــــــــاجــوج
Admin


انثى
عدد الرسائل : 755
المزاج : جميل بكم
تاريخ التسجيل : 04/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الجمعة فبراير 15, 2008 11:55 am

وكمان

تانى

انا

11

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://tajooj.kalamfikalam.com
ashraf alkhwad



ذكر
عدد الرسائل : 26
العمر : 38
المزاج : عاااااااااااااااااااااااااااااااالي
تاريخ التسجيل : 07/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   السبت فبراير 16, 2008 12:20 am

وانا خليتو لي مقعد النص دا ماااااااااااااااشي
12
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ashrafalkwad.hooxs.com
تــــــــــــاجــوج
Admin


انثى
عدد الرسائل : 755
المزاج : جميل بكم
تاريخ التسجيل : 04/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   السبت فبراير 16, 2008 8:52 am

خلاص اهو كمان
تااااانى
13

يلااا

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://tajooj.kalamfikalam.com
زاد القلوب



انثى
عدد الرسائل : 31
العمر : 23
المزاج : مشتاقه ليكم
تاريخ التسجيل : 12/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الأحد فبراير 17, 2008 6:54 am

14141414141414
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
سجين الحروف



ذكر
عدد الرسائل : 11
العمر : 46
المزاج : شارب شاي بي لبن طير وما شغال بالغير وحسابيا كده 1+1=17
تاريخ التسجيل : 16/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الأحد فبراير 17, 2008 10:27 am

زاد القلوب كتب:
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته


خلونا نحطم الرقم القياسي في كل المنتديات



المهم اللعبة كالآتي
كل عضو يكتب رقم

والعضو اللي بعده يكتب الرقم اللي بعده

مثلا
أنا أكتب 1
اللي بعدي يكتب 2
واللي بعده 3
وهكذا

إلى ما شاء الله

بعض المنتديات وصلت إلى أكثر من 15300

يعني بالعربي كل ماتدخل نبي من رد برقم اذا ممكن

يالله وانا ابي ابدأ واقووووووووووووول

1

1

1

111111111111111111111

انا طبعا كان نفسي اريحك من التعب واكتب ليك الرقم 15301 عشان

تحطمي كل اواني الزهر وكمان الدواليب وتكسري باقي الكراسي بس

قلت ما في داعي واحسن لي ما اتشالق ساي وافوت قمر 15 ده

واها

انا

خمسة عشر رجل ماتو من أجل صندوق


15

تخريمه صغمبروته انت كاتبه رقم 14 ده تبع اللعبه ولا عمرك عشان

لو القصه قصة عمر انا اشوف لي سكه غير سكة مدرستكم دي لغاية يجي

دوري واقيف في صف التلاتينات واتاوق وري البترينات ..

وتاني

15
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بشرى سليمان



ذكر
عدد الرسائل : 144
المزاج : صاحى
تاريخ التسجيل : 06/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الخميس فبراير 21, 2008 1:23 pm


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حـــــــــلا



انثى
عدد الرسائل : 109
العمر : 26
المزاج : مزاج حلو مرة
تاريخ التسجيل : 18/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الجمعة فبراير 22, 2008 8:13 am

تووووووت
بيب بييييييييــــــــــــــــــــــــــــــــــــب
Basketball
انا جيت
17
Laughing Laughing Laughing
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بشرى سليمان



ذكر
عدد الرسائل : 144
المزاج : صاحى
تاريخ التسجيل : 06/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   السبت فبراير 23, 2008 6:35 am


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
حـــــــــلا



انثى
عدد الرسائل : 109
العمر : 26
المزاج : مزاج حلو مرة
تاريخ التسجيل : 18/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   السبت فبراير 23, 2008 3:47 pm

No
اجيب زى حاجاتك دى من وين يابشرى
confused
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــاعارفة
Twisted Evil
قايتو
اها
19
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
بشرى سليمان



ذكر
عدد الرسائل : 144
المزاج : صاحى
تاريخ التسجيل : 06/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الأربعاء فبراير 27, 2008 8:26 am


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زاد القلوب



انثى
عدد الرسائل : 31
العمر : 23
المزاج : مشتاقه ليكم
تاريخ التسجيل : 12/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الأربعاء فبراير 27, 2008 12:26 pm

202020202020
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
تــــــــــــاجــوج
Admin


انثى
عدد الرسائل : 755
المزاج : جميل بكم
تاريخ التسجيل : 04/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الجمعة فبراير 29, 2008 6:55 pm


22
22

22

مين 23

تحياتى مقدماً flower

_________________
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://tajooj.kalamfikalam.com
سجين الحروف



ذكر
عدد الرسائل : 11
العمر : 46
المزاج : شارب شاي بي لبن طير وما شغال بالغير وحسابيا كده 1+1=17
تاريخ التسجيل : 16/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الأربعاء مارس 05, 2008 12:09 pm

تحياتك مقدما وصلت وتحياتنا مؤخرا نتمي لها الوصول

وقالو في المثل ورااء كل بايره عظيمه باير مخرف وزهجان

انا وراك

وللوراااي تعالي اقعدي وياريت ما يكون اقعد جمبي بي جاي

واتصنت غناي


انا

قمر 14 في سماك ياوجع بس الحاسدين زادوهو 10 لكن في النهايه كلها في جدول

الضرب = 38 سنه خدمه في الزمن الردئ

وانا

24

24
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
زاد القلوب



انثى
عدد الرسائل : 31
العمر : 23
المزاج : مشتاقه ليكم
تاريخ التسجيل : 12/02/2008

مُساهمةموضوع: رد: خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات   الأربعاء مارس 05, 2008 12:40 pm

:drunken:2525252525252525:king:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
خلونا نحطم الرقم القياسي للمنتديات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
تاجــــــــــــــــوج :: منتدى التسلية والترفيه-
انتقل الى: